top of page

Ιούνιος 2023

1 ΠΕΜ 20:30 (80’)  

Red PeterΙ Από τον πίθηκο στον Άνθρωπο - Φραντς Κάφκα

Θέατρο Αντίλογος (12+) 

 

Ο Red Peter παρουσιάζει σε ένα επιστημονικό συνέδριο, την προηγούμενη ζωή του ως πίθηκος. Η ιστορία του ξεκινά σε μια ζούγκλα της Δυτικής Αφρικής, στην οποία μια κυνηγετική αποστολή τον πυροβολεί και τον αιχμαλωτίζει. Εγκλωβισμένος σε ένα πλοίο για το ταξίδι του στην Ευρώπη, βρίσκεται για πρώτη φορά χωρίς την ελευθερία να κινηθεί όπως θέλει. Χρειάζεται να ξεφύγει από αυτή την κατάσταση, μελετά τις συνήθειες του πληρώματος και τις μιμείται με εκπληκτική ευκολία. Φτάνοντας στην Ευρώπη, ο πίθηκος συνειδητοποιεί ότι βρίσκεται αντιμέτωπος με μια επιλογή μεταξύ «Ζωολογικού Κήπου ή Μουσικής Σκηνής» και αφοσιώνεται στο να γίνει «αρκετά άνθρωπος» ώστε να γίνει ικανός ερμηνευτής, αποκτώντας ξανά την ελευθερία του και το δικαίωμα να ζήσει με αξιοπρέπεια.

 

Σκηνοθεσία & Δραματουργική επεξεργασία: Νεοκλής Νεοκλέους

Σκηνικά & Κοστούμια: Σάββας Μυλωνά

Μουσική & Mουσική Διδασκαλία: Χριστίνα Αργύρη

Στίχοι: Σταύρος Σταύρου 

Διανομή: Αλέξανδρος Μαρτίδης, Izel Seylani

Φωτογραφίες Χρίστος Αβρααμίδης

Με ελληνικούς και τούρκικους υπέρτιτλους 

 

Εισιτήρια: € 13 / 10

1.06.jpg

3 ΣΑΒ 20:30 (150’) Μαρίζα Ρίζου 

 

Με τον ενθουσιασμό της κυκλοφορίας του τέταρτου προσωπικού της άλμπουμ ‘’Το Χωριό’’ η Μαρίζα Ρίζου επιστρέφει με ανυπομονησία για τις καλοκαιρινές της εμφανίσεις σε όλη την Ελλάδα αλλά και την Κύπρο. «Πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησε ο 4ος δίσκος μου με τίτλο ‘Το Χωριό’. Παρέα με ένα μέρος του χωριού -που είναι δηλαδή οι πολύτιμοι συνεργάτες μου-, ετοιμάζουμε ένα live που μιλά για τη διαδρομή που δυστυχώς δε γίνεται να παραλείψει κανείς, εάν θέλει να φτάσει στην ευγνωμοσύνη και στην βαθιά εκτίμηση της ζωής και ‘’Του Χωριού’’ του. Πιο κοντά από ποτέ, πιο μαζί και ήρεμα από ποτέ με μοναδικό στόχο να είμαστε όντως παρόντες και να το χαρούμε. Να είναι οι καλοκαιρινές μας βραδιές σαν να έχουμε μαζευτεί σε ταράτσες και τα λέμε, συνδεόμαστε και γελάμε και κλαίμε και ζούμε. Και είναι όλα οκ και αποδεκτά. Σας περιμένω, σας περιμένουμε! Μαρίζα»

Μάρκος Χαϊδεμένος: Επιμέλεια ενορχηστρώσεων /Πιάνο /Hammond/ Roads, Παναγιώτης Κωστόπουλος: Τύμπανα
Γιώργος Μουχτάρης: Κοντραμπάσο / Synth Bass / Μελόντικα / Ρεκ
Άγγελος Αϊβάζης: Κιθάρα / Τζουράς
Σπύρος Νίκας: Σαξόφωνο / Κλαρίνο
Γιώργος Ταμιωλάκης: Τσέλλο
Αγαπητός Καταξάκης & Ηλίας Καρούμπαλης: Επιμέλεια ήχου
Φίλιππος Τρέπας: Φωτισμοί
Παραγωγή: Menta Art Events

Εισιτήρια: €25 / 20

3.06.jpeg

7 ΤΕΤ Hocus Pocus & Vacuum I Cie Phillippe Saire* 

Hocus Pocus 17:00 (45’) 7+ 

Το έργο Hocus Pocus βασίζεται κυρίως στη δύναμη των εικόνων, στη μαγεία και τις αισθήσεις που προκαλούν. Το μοναδικό σκηνικό οδηγεί τον θεατή σε μια παιχνιδιάρικη και μαγική εξερεύνηση, μέσα από ένα παιχνίδι όπου σώματα και σκηνικά αντικείμενα εμφανίζονται και εξαφανίζονται διαρκώς. 

 

Κεντρικό νήμα της παράστασης η αδερφική σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στους δύο χορευτές, μέσα από τις προκλήσεις που οι ίδιοι έχουν θέσει για να σκληραγωγήσουν τους εαυτούς τους, αλλά και μέσα από το φανταστικό ταξίδι που τους περιμένει στη συνέχεια.Ένα από τα λίγα έργα σύγχρονου χορού που απευθύνεται σε νεαρό κοινό, το Hocus Pocus έχει στόχο να διεγείρει τη φαντασία των θεατών του, υφαίνοντας μια ανοικτή αφήγηση που αφήνει ελεύθερο κάθε παιδί να δημιουργήσει τη δική του ιστορία.

 

Σύλληψη και χορογραφία: Philippe Saire

Χορογραφία σε συνεργασία με τους χορευτές: Philippe Chosson, Mickaël Henrotay-Delaunay 

Χορευτές σε περιοδεία: Philippe Chosson, Mickaël Henrotay-Delaunay, Ismael Oiartzabal

Σχεδιασμός σκηνικής συσκευής: Léo Piccirelli

Σκηνικά αντικείμενα και αξεσουάρ: Julie Chapallaz, Hervé Jabveneau

Σχεδιασμός ήχου: Stéphane Vecchione

Τεχνική διεύθυνση: Vincent Scalbert

Κατασκευή: Cédric Berthoud 

Μουσική: Peer Gynt, του Edvard Grieg

07.06 (a).jpg

Vacuum 20:30 (25’) 14+

Το Vacuum δημιουργεί απίθανες εικόνες και ευφάνταστους πίνακες ζωγραφικής, μια αλληλεπίδραση σωμάτων που εμφανίζονται και εξαφανίζονται ανάμεσα σε μαύρες τρύπες και εκθαμβωτικά φώτα.

 

Το χορευτικό αυτό ντουέτο αποτελεί το τρίτο μέρος της σειράς παραστάσεων Dispositifs, σε διάλογο με τις εικαστικές τέχνες. Μετά τα έργα Black Out (2011), NEONS Never Ever, Oh! Noisy Shadows (2014), το Vacuum εξερευνά μια νέα διάσταση της αισθητηριακής μας αντίληψης, μέσα από την οφθαλμαπάτη που δημιουργούν δύο φωσφορίζοντες σωλήνες νέον.

 

Στο Black Out, οι κινήσεις των χορευτών σχεδιάζουν σχήματα σε μια μαύρη ουσία επί σκηνής, ενόσω το κοινό παρακολουθεί από ψηλά. Στο NEONS ένα ζευγάρι χορεύει σε έναν κόσμο με φώτα και σκιές. Στο τρίτο αυτό κομμάτι της σειράς, ο Saire εξερευνά περαιτέρω την εικαστική αντίληψη της κίνησης. Το αποτέλεσμα είναι λυρικό καθώς βαδίζει μέσα από την ιστορία της τέχνης, από τα έργα της Αναγέννησης μέχρι την ανάπτυξη της Φωτογραφίας.

 

Σύλληψη και χορογραφία: Philippe Saire

Χορογραφία σε συνεργασία με τους χορευτές: Philippe Chosson, Pep Garrigues

Σχεδιασμός σκηνικής συσκευής: Léo Piccirelli

Σχεδιασμός ήχου: Stéphane Vecchione

Τεχνική διεύθυνση: Vincent Scalbert

Συντονισμός κατασκευής: Antoine Friderici

Κατασκευή: Cédric Berthoud 

Σκηνική διεύθυνση: Mickaël Henrotay Delaunay

Βοηθός παραγωγής: Constance von Braun

Βιντεογράφηση & διαφημιστικό: Pierre-Yves Borgeaud

Φωτογραφία & γραφικά: Philippe Weissbrodt

 

Εισιτήρια: €8 (και για τις 2 παραστάσεις)

7.06 (b).jpg

17 ΣΑΒ 20:30 (60’)

Living Room I Suzanne Dellal Centre / Inbal Pinto* 

 

Ένα ευφάνταστο, υπερρεαλιστικό και άκρως ελεγχόμενο ντουέτο που διερευνά την απρόβλεπτη φύση της καθημερινής μας πραγματικότητας. Το Living Room παρουσιάζεται στο πλαίσιο της σειράς «2023 Freespace Dance» που αναδεικνύει το έργο σύγχρονων γυναικών χορογράφων. Πρόκειται για το πιο πρόσφατο έργο της καταξιωμένης χορογράφου Inbal Pinto από το Ισραήλ, ένα συναρπαστικό, ιδιόρρυθμο κομμάτι. Απομονωμένη σε ένα λιτά επιπλωμένο δωμάτιο, διακοσμημένο με τοιχογραφίες που σχεδίασε η ίδια η Pinto, μία μοναχική χορεύτρια θέτει υπό αμφισβήτηση το σώμα της και τον περιβάλλοντα χώρο. Μέσα από σουρεαλιστικές, ονειρικές εναλλαγές, τα αντικείμενα αποκτούν τη δική τους ζωή με τα άκρα της χορεύτριας να οδηγούνται από αθέατες δυνάμεις που τα περιστρέφουν σαν μαριονέτες, και με την ίδια να επιχειρεί να κυριαρχήσει το ίδιο της το σώμα και το περιβάλλον. Μόλις ένα άλλο άτομο εμφανίζεται στο δωμάτιο, η ώθηση και η έλξη της περιέργειας, του φόβου και του πόθου πυροδοτούν ένα ντουέτο γεμάτο ένταση, ένα νέο αποκύημα φαντασίας. Αυτή η άκρως ελεγχόμενη χορογραφία, που διακατέχεται από ευαισθησία και ακρίβεια, αποτελεί έναν άθλο δεξιοτεχνίας βασισμένο στις τεχνικές δύο διαφορετικών χορευτών, της σταθερής συνεργάτιδας της Pinto, Moran Muller, και της χορεύτριας/χορογράφου Itamar Serussi. Το Living Room είναι το πρώτο μεγάλου μήκους ντουέτο της Pinto. Η ιδέα του ξεκίνησε κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού, κυρίως ως ένα σόλο έργο, με την Pinto να υπογράφει τη χορογραφία, τα κοστούμια και τη σκηνογραφία, ενώ η πρωτότυπη μουσική που το συνοδεύει είναι μία σύνθεση της τσελίστας και ερμηνεύτριας  Maya Belsitzman, η οποία συνεργάστηκε στο παρελθόν με την Pinto στη βραβευμένη παραγωγή Fugue. Το Living Room είναι μία πρωτότυπη παραγωγή του Κέντρου Χορού και Θεάτρου Suzanne Dellal, του βασικού θεσμού ανάδειξης του διεθνούς και ισραηλινού χορού στο Ισραήλ.

17.06.jpg

21 ΤΕΤ 20:30 (75’)

Lamenta

Siamese Cie / Koen Augustijnen & Rosalba Torres Guerrero*

 

Πρεμιέρα στην Ελλάδα 15/06/2021, Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Παγκόσμια πρεμιέρα 05/07/2021, Φεστιβάλ της Αβινιόν

Στη συνέχεια πανευρωπαϊκή περιοδεία 2022 και 2023. Στο νέο τους δημιούργημα, την παράσταση Lamenta, οι χορογράφοι Koen Augustijnen and Rosalba Torres Guerrero (το καλλιτεχνικό δίδυμο Siamese Cie) συνεχίζουν το κοινό καλλιτεχνικό τους ταξίδι, εξερευνώντας τα στοιχειώδη συναισθηματικά βιώματα των ανθρώπων και τον τρόπο που ενσωματώνονται  και εκφράζονται στο θέατρο και στον χορό. To Lamenta εστιάζει στα διαφορετικά στάδια συναισθημάτων που βιώνει ο άνθρωπος όταν θρηνεί. Στις τελετουργίες πένθους, στοιχείο κάθε πολιτισμού, οι άνθρωποι εξέφραζαν τα συναισθήματά τους μέσα από το τραγούδι και τον χορό. Η ανάγκη αναπαράστασης αυτών των συναισθημάτων και η συλλογική έκφρασή τους ήταν αυτό που τους βοηθούσε να συμφιλιωθούν με την απώλεια και να προχωρήσουν. Στις σύγχρονες κοινωνίες, πολλές τελετουργίες πένθους έχουν πια χαθεί. Συναντάμε όμως ορισμένες, που επιβίωσαν σε συγκεκριμένες περιοχές και κουλτούρες, όπως στην Ήπειρο, στη βόρεια Ελλάδα. Η κύρια έμπνευση, λοιπόν, της παράστασης Lamenta, είναι το ελληνικό μοιρολόι της Ηπείρου, τα τραγούδια θρήνου, που ακούγονταν όχι μόνο στις κηδείες, αλλά και στους οικογενειακούς αποχωρισμούς αυτών που έφευγαν είτε επειδή παντρεύονταν ή μετανάστευαν. Μια αυγουστιάτικη νύχτα, στο χωριό Καστανιά κοντά στα Ιωάννινα, ο Koen και η Rosalba βίωσαν μια σχεδόν υπερφυσική εμπειρία, όταν άκουσαν μια μπάντα νεαρών μουσικών να συνδυάζει την Ηπειρώτικη παραδοσιακή μουσική με μοντέρνους ήχους. Εκεί γνώρισαν, επίσης, την τραγουδίστρια και συνθέτρια Ξανθούλα Ντακοβάνου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Κεράσοβο. Υπό την καλλιτεχνική μουσική διεύθυνση της Ξανθούλας Ντακοβάνου, μια ομάδα δεκαπέντε Ελλήνων μουσικών δημιούργησε νέες συνθέσεις από ελληνικά μοιρολόγια. Ανάμεσα στους μουσικούς, ο διάσημος Ηπειρώτης κλαρινίστας Νίκος Φιλιππίδης με την ορχήστρα του, ο Αλέξανδρος Ριζόπουλος, πολλοί μουσικοί της σύγχρονης ελληνικής έθνικ-τζαζ μουσικής σκηνής, καθώς και η Ξανθούλα Ντακοβάνου ως η βασική φωνή στο έργο. Τους Έλληνες μουσικούς συνόδευσε ο Γάλλος τζαζίστας και βιρτουόζος στο φλάουτο, Magic Malik. Η μουσική δραματουργία της παράστασης Lamenta αρχίζει με την αναβίωση της αυθεντικής φόρμας του μοιρολογιού, που σταδιακά μεταλλάσσεται αποκτώντας πιο σύγχρονες μουσικές φόρμες, με επιρροές από την ποστ ροκ και τζαζ μουσική. Οι Torres Guerrero και Augustijnen φέρνουν μαζί μια ομάδα από εννέα Έλληνες σύγχρονους χορευτές, επιδέξιους σε ποικίλες χορευτικές τεχνικές. Μαζί, εξερευνούν πώς οι ενεργειακές -γήινες και υπερβατικές- ιδιότητες της μουσικής και των χορών της Ελλάδας ξεδιπλώνονται θρέφοντας ένα σύγχρονο δημιούργημα. Πόσο διαπερατός από άλλες επιρροές μπορεί να είναι ο παραδοσιακός χορός; Πώς συσχετιζόμαστε σήμερα με το παρελθόν και την παράδοση; Πώς αναπαριστούμε σκηνικά τον παραδοσιακό χορό σήμερα, με τρόπο προσιτό στο σύγχρονο κοινό και με μια διαπολιτισμική προοπτική; Στην περίπτωση του ελληνικού μοιρολογιού, μεταγράφοντας την παράδοση στη σύγχρονη χορογραφία συμφιλιωνόμαστε με την απώλεια: μέσα από την απώλεια ή την αλλαγή της παλιάς φόρμας αναδύεται ένα νέο χορευτικό ιδίωμα. Το Lamenta αποτελεί τη συνέχεια του ταξιδιού που οι Augustijnen και Guerrero ξεκίνησαν με την επιτυχημένη παράστασή τους Badke (2013), βασισμένη στον αραβικό παραδοσιακό χορό «dabkeh». 

21.6.jpg

22, 23 ΠΕΜ, ΠΑΡ 20:30 (80’) ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ

Performing Biographies

Λία Χαράκη

Associate Artist Residence Scheme 

 

Στην 3η έκδοση του Προγράμματος Συνεργαζόμεν@ Καλλιτέχν@, το Θέατρο Ριάλτο επιλέγει για το 2023 την καταξιωμένη δημιουργό Λία Χαράκη.

 

Ανάμεσα στις δράσεις του Προγράμματος, περιλαμβάνεται μία σειρά εργαστηρίων για καλλιτέχνες παραστατικών τεχνών που επιθυμούν να εξερευνήσουν το αυτοβιογραφικό solo ως είδος.

 

Στο τέλος των εργαστηρίων, σύντομα soli των συμμετεχόντων θα παρουσιαστούν στη σκηνή του Ριάλτο. 

 

Εισιτήρια: € 5

image012_edited.jpg

26 – 30 ΔΕΥ – ΠΑΡ @ Πλάτρες

Rialto Residency

Μιχάλης Κουλουμής 

 

Ο διεθνούς φήμης βιολιστής και συνθέτης Μιχάλης Κουλουμής θα είναι ο καλλιτεχνικός διευθυντής για το Rialto Residency 2023.

 

Μέσα από τη σύμπραξη 12 νέων ταλαντούχων Κύπριων μουσικών που θα επιλεγούν από τον ίδιο μέσω ακροάσεων, ο Μιχάλης Κουλουμής θα εστιάσει στην ερμηνεία του υφιστάμενου ρεπερτορίου καθώς και τη σύνθεση νέας Κυπριακής μουσικής.

 

Με τη συνεργασία του Κοινοτικού Συμβουλίου Πλατρών.

WEBSITE 460x271px.jpg

27 ΤΡΙ 20:30 (45’)

Migrena2x2 I Yotam Peled* 16+

 

Μπορεί ένα απομονωμένο σώμα να ταξιδέψει διασχίζοντας τον χώρο και τον χρόνο; Μπορεί το υποσυνείδητο να γίνει όχημα ενός αντίστοιχου ταξιδιού; Το migrena2X2 είναι μία υβριδική σόλο περφόρμανς που υπάρχει σε ένα υπερρεαλιστικό χώρο φτιαγμένο από θραύσματα μνήμης, που μετατρέπει την αιώρηση και τον χειρισμό αντικειμένων σε κίνηση. Πρόκειται για μία αφηρημένη, σύγχρονη ερμηνεία της βιβλικής ιστορίας του Ιωνά που εγκιβωτίζει την έννοια της προφητείας διερευνώντας το υποσυνείδητο, αντιμέτωπη με τραύματα και φαντασίες. Το βάρος του περφόρμερ καθορίζεται από αλυσοδεμένα βαράκια με λαβές, ενώ ο ίδιος απαλλάσσεται από αυτό μέσα από ένα τελετουργικό που θυμίζει προσευχή και παραλήρημα. Η εντατικοποίηση των άγριων κινήσεων κάνει το σώμα να αποδομείται, να αποσυντίθεται, να λιώνει και να παραδίνεται με τρόπο που να αφυπνίζει ένα αφαιρετικό υλικό, ένα σύνολο άκρων και οργάνων που καταβροχθίζουν τον χώρο χωρίς ξεκάθαρο στόχο πέρα από το να υπακούνε τις αισθήσεις που το διαπερνούν. Αυτή η αποδέσμευση της ενστικτώδους, κουήρ και πρωτόγονης ολότητας που αδυνατεί να υπάρξει έξω από την εκστατική κατάσταση, αποτελεί κάλεσμα μετατροπής της σε μία οντότητα που λειτουργεί πέρα από τους πνευματικούς περιορισμούς της κοινωνίας. Το σώμα του περφόρμερ, το οποίο ωθείται σε ακραία ένταση και αποσύνθεση, ταξιδεύει επιδέξια στο διάστημα, αποκαλύπτοντας κρυφούς χώρους και επιφάνειες, φθάνοντας στην κάθαρση και, εν τέλει, στην αναγνώριση του εαυτού.

 

Χορογραφία & Περφόρμανς: Yotam Peled 

Επικοινωνία: Laia Montoya / TINA agency 

Σχεδιασμός Soundtrack: Yotam Peled

 

Το έργο στηρίζει το Fonds Darstellende Künste με χρηματοδότηση από τον Επίτροπο Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης για τον Πολιτισμό και τα Μέσα και το ίδρυμα Collider AIR / Contemporary Calgary.

27.06.jpg

29 ΠΕΜ 20:30 (60’)

Forever | Tabea Martin* 8+

 

Κι αν ζούσαμε όλοι για πάντα; Το όνειρο της μεταθανάτιας ζωής ανέκαθεν αποτελούσε πηγή έμπνευσης για τον άνθρωπο. Πληθώρα παραμυθιών και μύθων καταπιάνονται με τον θάνατο, την ανάσταση ή την αιώνια ζωή. Η ελληνική μυθολογία δημιούργησε αθάνατους θεούς, ζώα, τέρατα και γίγαντες με υπερφυσικές δυνάμεις. Τι πιστεύουν τα παιδιά για τη ζωή και τον θάνατο, για τη θνητότητα και την αθανασία; Σε ποιο βαθμό μπορούν τα παιδιά να έρχονται αντιμέτωπα με το ζήτημα αυτό; Υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνει κανείς αθάνατος: ξεκινώντας τη δική του οικογένεια, δημιουργώντας καλλιτεχνικά έργα, αφήνοντας μία πολιτική κληρονομιά. Εφόσον μας περιορίζει ο ίδιος μας ο θάνατος, επιχειρούμε, με διάφορους τρόπους, να δημιουργήσουμε ένα συνεχές που παραμένει ανεξίτηλο ακόμη κι αφότου η δική μας ζωή τελειώσει. Τα παιδιά έχουν το χάρισμα να καταπιάνονται με ένα θέμα με τρόπο παιχνιδιάρικο. Συνεντεύξεις, παιχνίδια και εργαστήρια, πυροδότησαν ιδέες και κέντρισαν τη φαντασία παιδιών (μεταξύ 8 και 12 ετών) γύρω από τη ζωή και τον θάνατο, τη θνητότητα και την αθανασία. Στο εξής, το υλικό που προέκυψε μεταφράστηκε από πέντε επαγγελματίες χορευτές. Το Forever είναι ένα έργο που δημιουργεί έναν κόσμο αθανασίας στον οποίο ζωντανεύουν πλάσματα μέσα από τη φαντασία των παιδιών. Ένα εικαστικό, συγκινητικό, γεμάτο συναίσθημα ταξίδι σε μια οπτική γλώσσα που θέτει το εξής ερώτημα: τι θα συνέβαινε αν ζούσαμε όλοι αιώνια; Το έργο Forever αποτελεί μέρος μίας τριλογίας σε παραγωγή της Tabea Martin γύρω από το θέμα της παροδικότητας. Το This Is My Last Dance, που έκανε πρεμιέρα τον Φεβρουάριο 2018, καταπιάνεται με την παροδικότητα του σώματος και, συγκεκριμένα, με την εμπειρία της τελικής του κατάστασης. To Forever παρατηρεί με παιχνιδιάρικη διάθεση τις ιδέες μας γύρω από τη μεταθανάτια ζωή, την επιθυμία για μια ζωή αέναη. Το 2020, ακολουθεί το πρότζεκτ Nothing Left το οποίο διερευνά και θέτει στο επίκεντρό του τον θάνατο των άλλων.

 

Χορογραφία: Tabea Martin 

Βοηθός χορογράφου: Laetitia Kohler

Χορεύουν: Tamara Gvozdenovic, Emeric Rabot, Benjamin Lindh, Daniel Staaf, Miguel do Vale

Σχεδιασμός σκηνικών:Veronika Mutalova

Κοστούμια: Mirjam Egli

Σχεδιασμός φωτισμού: Simon Lichtenberger 

Μουσική συνοδεία: Donath Weyeneth

Δραματουργία: Irina Müller, Moos van den Broek 

Βοηθός δραματουργού: Nadja Rothenburger

Εξωτερικός σύμβουλος: Sébastian Nübling

Προώθηση: Dominique Cardito

Βιντεογράφηση: Heta Multanen

Φωτογράφοι: Nelly Rodriguez/ Heta Multanen 

Διεύθυνση παραγωγής: Franziska Ruoss

29.06.jpg

*Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού Κύπρου 2023 

Διοργάνωση: Υφυπουργείο Πολιτισμού (Τμήμα Νεότερου και Σύγχρονου Πολιτισμού) και Θέατρο Ριάλτο

Εισιτήρια: €8 (€30 για όλες οι παραστάσεις)

Ελεύθερη είσοδος για μαθητές, φοιτητές, στρατιώτες, συνταξιούχους και επαγγελματίες χορού.

Δωρεάν μεταφορά από Λευκωσία.

 

Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ θα παρουσιαστούν στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας οι παραστάσεις: 

A line, a gaze, a horizon Ι Alexandra Waierstall (14/6) &

Lamenta I Siamese Cie / Koen Augustijnen & Rosalba Torres Guerrero (19/6)

bottom of page